Wednesday 8 August 2012

Citer blackberry dan hidupku yang tak tentu arah ni

Dah lama tak ber'blog. Tak sempat pun ya. Tak ada mood pun ya. Dan diantara celahan waktu, ada tugasan tertangguh sekian lama dan perlu disiapkan. Kerana tugasan yang sangat misteri itu, terpaksa juga mencari masa untuk online. Semasa sedang dalam pencarian dan misi misteri,terjumpa la satu blog ni menyebut boleh post blog thru phone. Ahahahh......gitula citernya sampai keluar satu entry 'testing'! :) lenkali I masukkan link blog tu as a kredit. Inilah I tengah menaip posting dengan jayanya kat handphone kesayanganku.
http://www.viruspadu.com/2011/03/lepas-dapat-pujian-terus-buat-tutorial.html

Citer pasal handphone, blackberry kesayanganku dah hidup balik. Lebih 200 gak bayar kos repair. Alhamdulillah. Cuma yg slacknya hpku dah mcm baru kuar hutan.retak sana sini.kamera tak boley pakai.itu takpe lagi,tp bila memory card langsung tak boleh read, aduhai.seksa la jugak bagi aku yang suka download ni.itu juga jadi penyebab aku tertarik dengan promosi digi sekarang. Pakej Iphone tu macam menarik kan? Malangnya aku dah jatuh cinta dgn blackberry,jadi kalo boleh dan ada rezeki nak beli blackberry la jugak.Sangat-sangat berterima kasih pada sahabat yang hadiahkan blackberry ni pada aku. Walaupun melalui research yang aku buat kat tenet ni, RIM sedang mengalami zaman kejatuhan tp aku tetap rasa blackberry ni sangat bagus.

Sebut pasal bagusnya digi pulak, pakej dia yang tengah promo sekarang sangat la affordable dan ada installment plan.bagi golongan marhain macam aku ni, I likkkkeEeee okeh. Iphone@Samsung? I'm not so much into touch screen. Another credit to Digi+Blackberry sebab ada plan unlimited but prepaid.that is what I'm subscribe to right now. 25 hinggit je monthly pastu boley berinternet,fb,twitter 24/7. Ha, provider lain mana ada plan macam ni yang sangat2 affordable. Jadi kawan-kawan, marilah pakai Digi.ehheheheh.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Productivity Tips Found at Pinterest

50 Productivity Tips to Boost Your Brainpower (#Infographic)
Infographic brought to you by Wrike

Koleksi Novel Saya

  • 5 Tahun 5 Bulan - Hlovate
  • Air Mata Kasih - Norhayati Berahim
  • Aku Milikmu - Aleya Anessa
  • Bayangan Rindu - Anis Ayuni
  • Bicara Hati - Damya Hanna

Wanna follow me, I'll follow u back then

Novel collection

Novel collection

Artphoto

Artphoto