Friday 30 September 2011

My Kids

Cerita banyak tapi belum sempat nak put it in written. Kerja pun banyak sehingga tidak memberi ruang untukku ber'sosial' di blog. cuma sempat berjeda dan berjenaka di facebook saja!
Dalam pada itu sibuk juga upload gambar-gambar daripada kamera ke pc dan external drive. Maklumla camera biasa-biasa saja dan memory card pulak cuma 2GB.

Anak-anak baru tidur. Anak dah tiga tapi sejak yang pertama semuanya suka tidur lewat malam. Tak jejak tengah malam, memang tak sah. Berpagi-pagi itu ada di sebut dalam Islam. Baik untuk kesihatan dan menjurus pada kemurahan rezeki. Namun bila tiap hari tidur lewat, susahnya nak berpagian! Kagum dengan emak. Bila teringatkan emak, tidurnya sentiasa lewat tetapi seawal 5 pagi dah bangun. Dulu masa kami kecik, emak kerja dan ada pembantu. Tetapi tetap juga emak bangun seawal itu untuk settlekan kain baju dan sarapan. Respect betul. AKU? eheheh....memang tak ada harapan!







Anak-anak zaman sekarang sangat berbeza. Mereka sangat 'sharp' dan mudah melontarkan apa yang ada difikiran. Itulah yang membuatkan kita 'kalah' apabila berlawan cakap. Ada saja persoalan. Ada saja idea. Dan sentiasa bersedia dengan variety of answers!

Namun mereka tetap angel at our heart. Tetap juga seperti masakan tiga rasa (kerr lima rasa?!) Namanya pun darah daging. Genetik sapa lagi yang mereka ikut kalau bukan parents. Takkan genetik jiran kot. Hahahah......yang tu kes haru. Wakakaakak

No comments:

Productivity Tips Found at Pinterest

50 Productivity Tips to Boost Your Brainpower (#Infographic)
Infographic brought to you by Wrike

Koleksi Novel Saya

  • 5 Tahun 5 Bulan - Hlovate
  • Air Mata Kasih - Norhayati Berahim
  • Aku Milikmu - Aleya Anessa
  • Bayangan Rindu - Anis Ayuni
  • Bicara Hati - Damya Hanna

Wanna follow me, I'll follow u back then

Novel collection

Novel collection

Artphoto

Artphoto